Bestelactie Marktdag Lunteren

Zoals in de kerkbode vermeld hebben we als Marktdag commissie een bestelactie in petto.

Fijn dat u zo veel reageert, laten we deze actie tot een succes maken.

Hoe werkt de actie?

We hebben dit jaar weer een breed scala aan producten samengesteld die u vooraf kunt bestellen. Denk hierbij aan aardappels, appels, peren, worst, kaas, eieren etc. Rechts van deze pagina vind u het bestelformulier waar u alle producten op kunt vinden.

In de kerkbode is vermeld dat deze formulieren in de kerk zouden liggen, helaas is dit door de Corona maatregelen niet meer mogelijk. We stellen het formulier hier als download beschikbaar. Deze kunt u uitprinten, invullen en inleveren op het, op het formulier genoemde, adres.

Mailen mag uiteraard ook, het mailadres is marktdag@hhglunteren.nl.

Tot hoelang kan er besteld worden?

De uiterste inleverdatum van de formulieren is dv. 27 oktober 2020 om 20.00 uur.

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Op dv. 31 oktober 2020 kunt u tussen 9.00 en 12.00 uur de bestelling ophalen bij de kerk, de Haverkamp 1 in Lunteren.

Desgewenst is het ook mogelijk om de bestelling te laten bezorgen, dit gebeurt op dezelfde dag. Vult u dan uw adresgegevens in op het formulier!

Hoe kan ik betalen?

Bij afhalen kunt u pinnen of contant betalen. Bij bezorgen kunt u kiezen uit een Tikkie of gepast contant betalen.

We beseffen ons dat niet iedereen beschikt over een computer en/of printer. Wilt u zo vriendelijk zijn de mensen in uw omgeving een formulier te overhandigen? Dan bereiken we nog meer mensen.

Uiteraard hopen we op een hoge afname zodat ook deze actie een succes wordt. Helaas kunnen we niet fysiek een dag organiseren maar hopen u hiermee toch te voorzien in lekkere, goede levensmiddelen!

Team Marktdag

 

on



Marktdag

  • © hersteld hervormde kerk 2020

Heeft u vragen over het geloof?

Open Sluit